مدرسة الجمالية الثانوية بنات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
مدرسة الجمالية الثانوية بنات

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  تسجيل دخول الاعضاءتسجيل دخول الاعضاء  

الحضرى خسر كل شىء لانة باع!!

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
m_elshall
عضو مبتدىء
عضو مبتدىء
m_elshall

[imgالحضرى خسر كل شىء لانة باع!! E8s7dt

الحضرى خسر كل شىء لانة باع!! Empty
مُساهمةموضوع: الحضرى خسر كل شىء لانة باع!!   الحضرى خسر كل شىء لانة باع!! Icon_minitimeالأربعاء يونيو 02, 2010 5:52 am

الحضرى خسر كل شئ لإنه باع :
أينعم أنا متعاطف معاه وبحبه بصراهة كأهلاوى _ ليه لإنه أعترف بالخطأوأعتزر وأنا مسامحه كمشجع للأهلى لإن ربنا بيسامح أيش أكون أنا كإنسان ضعيف لا أساوى شئ فى الدنيا من غير رضا ورحمة ربنا وتسامح ربنا ليه أكيد ولا حاجة إذا أنا مسامح الحضرى وبقول ليه اللى بيغلط لازم يستحمل غلطه ويستحمل الجزاء اللى عمله إنت بعت عشان المال ولما روحت للمال وشبعت منه حسيت إنه مش كل حاجة ولكن اللى بيبدل النعمة اللى بتجيلوا فإن الله شديد العقاب أرجو إنك تتقبل العقوبة وكمل مع الإسماعيلى عادى وإرضا بلى ربنا قسموا ليك الإسماعيلى فريق محترم وجماهيره ذواقة كمل وسيبك من الرحيل لإن دى أخر فرصة ليك فى الإسماعيلى ويا عالم لو سبت الإسماعيلى ممكن متلقيش عروض تعتزل علطول كمل وإحمد ربنا فى المكان اللى إنت فيه وأقول فعلا الآهلى مبادئ وإحترام وقيم وده سر نجاح الآهلى .
سلسبيل
عضو ذهبى
عضو ذهبى
سلسبيل

الحضرى خسر كل شىء لانة باع!! Resized123

مُساهمةموضوع: رد: الحضرى خسر كل شىء لانة باع!!   الحضرى خسر كل شىء لانة باع!! Icon_minitimeالسبت يونيو 05, 2010 10:39 pm

شكرا على الموضوع الرائع
نور القمر
۩۞۩ مشرف(ة) القسم الإسلامى ۩۞۩
۩۞۩ مشرف(ة) القسم الإسلامى ۩۞۩
نور القمر

مُساهمةموضوع: رد: الحضرى خسر كل شىء لانة باع!!   الحضرى خسر كل شىء لانة باع!! Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 08, 2010 5:43 pm

بصراحة الحضرى غلط
بس أعتقد إنه قدم لمصر وللأهلى حاجات كتير
جه الوقت اللى إحنا نسامحه فيه مش إحنا بس لا الجهاز كمان

الحضرى خسر كل شىء لانة باع!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عصام الحضرى
» خناقة "أهلوية زملكاوية" بسبب الحضرى
» عبد الواحد: لو الحضرى هيجيب بطولات للزمالك أنا أول واحد هاشجعه!!!!!!!
» عبد الواحد: سعيد لرفع الإيقاف عن الحضرى لمصلحة الزمالك